ourgreencar_logo tools team car app facebook linkedin footerillustration

Hjälp

Frågor och svar på de vanligaste frågorna om våra fordonspooler.

Filtrera på ämne

medlemskap
cykel
felmeddelande
betalning
elbil
olycka
skada
laddning
app
länsförsäkringar
parkering
självriskreducering
kom igång
parakey

Artiklar

Medlemskap och priser

Här hittar du information om våra olika medlemskap och våra priser.

Läs mer

Manual Christiania lådcykel

Här hittar du instruktioner och hjälp för dig som vill använda Christiania lådcykel 

Läs mer

Manual Cargobike lådcykel

Här hittar du instruktioner och hjälp för dig som vill använda Cargobike lådcykel 

Läs mer

Manual Crescent Elora elcykel

Här hittar du instruktioner och hjälp för dig som vill använda Crescent elcykel 

Läs mer

Felmeddelande: Det här fordonet är inte tillgängligt just nu.

Får du upp det här meddelandet betyder det att fordonet du försöker boka tyvärr är upptaget för den önskade tidsperioden. Prova att välja ett annat fordon i appen.

Läs mer

Felmeddelande: Dörrarna är öppna, reservationen kunde inte avslutas. Vänligen stäng alla dörrar och försök igen.

Prova att öppna och stänga samtliga bildörrar, inklusive bagageluckan. 
Prova sedan att avsluta din bokning på nytt. 

Läs mer

Felmeddelande: Fönsterna är öppna, reservationen kunde inte avslutas. Vänligen stäng alla fönster och försök igen.

Kontrollera så att alla rutor är stängda och försök avsluta din bokning på nytt.

Läs mer

Felmeddelande: Nyckeln är inte i nyckelhållaren, reservationen kunde inte avslutas. Vänligen sätt nyckeltaggen i nyckelhållaren och försök igen.

Nyckeln har inte satts tillbaka i den hållare som den togs ut ur från handskfacket.
Sätt den svarta taggen på nyckelringen, i hållaren som du finner i handskfacket.